Alice in Wonderland

imagesCAE86A2G

images (2)

images

Lewis Carroll „Alicja w Krainie Czarów”

– Ale ja nie chciałabym mieć do czynienia z wariatami – rzekła Alicja. – O, na to nie ma już rady – odparł Kot. – Wszyscy mamy tutaj bzika. Ja mam bzika, ty masz bzika. – Skąd może pan wiedzieć, że ja mam bzika? – zapytała Alicja. – Musisz mieć. Inaczej nie przyszłabyś tutaj
One thought on “Alice in Wonderland

  1. Było smaszno a jaświnie smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
    Peliczaple stały smutcholijne i zbłąkinie rykoświstąkały…..

    or something like that I read for my little Alice

Leave a Reply

